Τα "ψηφιακά" έσοδα του αμερικανικού ραδιοφώνου ξεπέρασαν το 1 δισ

Το Γραφείο Ραδιοφωνικής Διαφήμισης των ΗΠΑ κυκλοφόρησε τα αποτελέσματά του 2015, αποκαλύπτοντας ότι τα έσοδα των ψηφιακών δραστηριοτήτων του ραδιοφώνου ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια για πρώτη φορά. Τα ψηφιακά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% από τα 973.000.000 $ σε σχεδόν 1,02 δισεκατομμύρια $ κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Τα εκτός αέρα (off-air) έσοδα, τα οποία περιλαμβάνουν πηγές όπως εκδηλώσεις, χορηγίες ή διαφημίσεις προβολής σε ιστοσελίδες του ραδιοφώνου, συνέχισαν επίσης την ανοδική τάση τους για άλλο ένα έτος. Μετά από μια αύξηση 16% το 2014, το 2015 το ποσοστό ανήλθε επιπλέον κατά 11% σε περισσότερα από 2.040.000.000 $. Η συνιστώσα των off-air και μόνο αντιπροσώπευε σχεδόν το 12% των συνολικών εσόδων. Σε συνδυασμό με τα ψηφιακά, το ζευγάρι δημιούργησε ένα πέμπτο το ένα πέμπτο των καθαρών εσόδων του 2015.

«Όλο και περισσότεροι διαφημιστές παρατείνουν την απαράμιλλη εμβέλεια της ραδιοφωνικής εκπομπής εκμεταλλευόμενοι τις επιλογές off-air και τις ψηφιακές επιλογές», δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του RAB Erica Farber. «Με τη χρήση ψηφιακών και off-air πλατφορμών από ραδιοφωνικούς σταθμούς», οι διαφημιστές επεκτείνουν το πεδίου εφαρμογής και την εμβέλεια των μηνυμάτων τους - και επειδή όλο και περισσότεροι καταναλωτές απολαμβάνουν διοργανώσεις ή ξοδεύουν χρόνο σε φορητές συσκευές, οι δυνατότητες off-air μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη που μεταδίδει το ραδιόφωνο και παρέχουν τη δυνατότητα να προσεγγιστούν αποτελεσματικά και αποδοτικά.»

Από την άλλη πλευρά, τα έσοδα των διαφημιστικών σποτ μειώθηκαν κατά 3% από 13,6 δισ $ το 2014 σε 13.230.000.000 $ το 2015. Οι κορυφαίες βιομηχανίες στα διαφημιστικά μηνύματα ήταν οι ίδιες με το 2014, με επικεφαλής τους εμπόρους και τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ενώ ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι υπηρεσίες υγείας και περίθαλψης και οι επαγγελματικές υπηρεσίες.

Όλες αυτές οι διακυμάνσεις απέδωσαν μια συνολική μείωση των εσόδων μόλις 1%. Μετά την ανακοίνωση εσόδων 17,5 δισ $ το 2014, ο όμιλος ανέφερε το 2015 έσοδα ύψους 17.370.000.000 $. Παρά τη μικρή μείωση, η κυρία Farber δήλωσε αισιόδοξη σχετικά με τις προοπτικές για το ραδιόφωνο διαφημιστικά έσοδα. «Είναι σαφές ότι η αφοσίωση των διαφημιστών στο ραδιόφωνο παραμένει συνεπής», είπε. «Θα βρούμε χρήματα για να δοκιμάσουμε λαμπερές νέες ιδέες, οι οποίες ωστόσο θα συνεχίζουν να βασίζονται στις βασικές ικανότητες του ραδιοφώνου να προσεγγίζει τεράστιο αριθμό καταναλωτών και να τους δίνει κίνητρα να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες.»

Εγγραφή στο all greek radio news