Published on Ραδιόφωνο (http://www.radiofono.gr)

Αρχική > Έρευνα για τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο

Έρευνα για τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο [1]

Υποβλήθηκε από radiofono.gr [2] στις Δευ, 02/03/2009 - 06:46.

Στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 70 χρόνια της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, η Focus Bari πραγματοποίησε έρευνα με θέμα τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο.

Τι απέδειξαν τα ευρήματα; Μα φυσικά ότι η διαφήμιση στα ερτζιανά μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό μέσο προβολής. Ένα μέσο, το οποίο μας συντροφεύει, ψυχαγωγεί, ενημερώνει, εξιτάρει τη φαντασία -δεν το αποκαλούν άλλωστε τυχαία «θέατρο του μυαλού»- και -το κυριότερο- είναι το παραδοσιακό μέσο που μας ικανοποιεί περισσότερο από κάθε άλλο.

Όσο για το τι πιστεύουν οι Έλληνες για τη ραδιοφωνική διαφήμιση και τι χρειάζεται να αλλάξει προκειμένου να γίνει αυτή ακόμα πιο ελκυστική, τα στοιχεία που ακολουθούν προσφέρουν σαφείς απαντήσεις και πολλή τροφή για σκέψη...

Η έρευνα δημοσιεύται σε σχετικό άρθρο της ηλεκτρονικής έκδοσης της Marketing week [link [3]]

άρθρα: 
οικονομικά στοιχεία [4],
διαφημιστικές εκστρατείες [5]

Άδεια Creative Commons Το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου radiofono.gr, που παρέχεται από την συντακτική ομάδα του radiofono.gr διατίθεται για αναδημοσίευση με υποχρεωτική αναφορά προέλευσης, σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution 3.0 (Γερμανίας) , εκτός αν επισημαίνεται διαφορετικά στο κείμενο.

 

Βρείτε μας στο Google+


Source URL: http://www.radiofono.gr/node/1755

Σύνδεσμοι
[1] http://www.radiofono.gr/node/1755
[2] http://www.radiofono.gr/user/6
[3] http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=3&arId=20879
[4] http://www.radiofono.gr/taxonomy/term/51
[5] http://www.radiofono.gr/taxonomy/term/68