Πόσο πωλείται ο διαφημιστικός χώρος στο νέο περιοδικό της ΕΡΤ

Το νέο τιμοκατάλογο διαφημίσεων για το επανεκδοθέν περιοδικό «Ραδιοτηλεόραση» ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ. Ο τιμοκατάλογος αφορά την χρονική περίοδο έως και το τέλος του 2018 και περιγράφει τις τιμές με βάση τα σχήματα και τις διαστάσεις των διαφημίσεων, τις τεχνικές προδιαγραφές του διαφημιστικού υλικού, πιθανές εκπτώσεις καθώς και όρους συνεργασίας.

Το περιοδικό, το οποίο αυτή τη στιγμή διαθέτει 16 σελίδες, πουλάει πιο ακριβά την ολοσέλιδη πολύχρωμη διαφήμιση οπισθόφυλλου, η οποία ανέρχεται στην τιμή των 1200 ευρώ, ενώ ακολουθούν οι ολοσέλιδες β' και γ'  εξωφύλλου, α' ύλης και δισέλιδη "σαλονιού" στα 600 ευρώ. Μια ολοσέλιδη εσωτερική τιμάται στα 500 ευρώ έγχρωμη και στα 400 ευρώ ασπρόμαυρη, ενώ ακολουθούν διαφημίσεις μισής σελίδας (300 και 250 ευρώ αντίστοιχα) και ενός τετάρτου της σελίδας (200 και 100 ευρώ αντιστοιχα).

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης), εκδοτικών εταιριών, θεάτρων, κινηματογράφων, δισκογραφικών εταιριών, αθλητικών σωματείων, αλλά και άλλες που αφορούν θέατρα, καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και δημόσιους καλλιτεχνικούς φορείς, χρεώνονται με έκπτωση 50% επί της τιμής τιμοκαταλόγου, εφόσον υπάρχει χώρος στο εκάστοτε τεύχος του περιοδικού. Καταχωρήσεις συλλόγων, ιδρυμάτων, σωματείων και οργανισμών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που εξυπηρετούν κοινωφελούς σκοπούς, δημοσιεύονται με χρέωση 30 ευρώ η ημισέλιδη καταχώρηση, εφόσον υπάρχει κενός χώρος στο εκάστοτε τεύχος του περιοδικού.

Από την πλευρά του αναγνώστη ελπίζουμε πάντως ο διαφημιστικός χώρος, ο οποίος ομολογουμένως σε ένα 16σελιδο περιοδικό είναι περιορισμένος, να μην υπερβεί έναν εύλογο όγκο και το περιοδικό να συνεχίσει να είναι ευανάγνωστο.

ετικέτες: 
γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news