Προσπάθησε η Google να αγοράσει το Spotify; Έχει σημασία;

Αν και η εξαγορά του Songza από τη Google έχει υπογραφτεί, σφραγιστεί και παραδοθεί, υπάρχει πολύς θόρυβος στον τύπο για το ενδεχόμενο η υπηρεσία αυτή να μην ήταν ο αρχικός στόχος εξαγοράς. Το Spotify έχει αποτελέσει το αντικείμενο συχνής φημολογίας για εξαγορά από τον όμιλο της μηχανής αναζήτησης.

Η τελευταία πληροφορία προέρχεται από την Wall Street Journal. Το άρθρο αναφέρεται σε μια απροσδιόριστη πηγή και τη δική του αξιολόγηση της αλληλογραφίας της Επιτροπής Ασφαλείας και Ανταλλαγών της Google και συμπεραίνει ότι οι δύο εταιρείες είχαν τουλάχιστον άρχισει να μιλούν για μια συμφωνία στα τέλη του 2013. Ωστόσο, ανέφερε ότι οι διαπραγματεύσεις κατέρρευσαν για δύο βασικούς λόγους. Πρώτος λόγος ήταν οι υψηλές τιμές που το Spotify φέρεται να επιδιώκει. Η εταιρεία αποτιμάται σε περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια στο χρόνο, αλλά προφανώς ζητάει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια για να κλείσει μια συμφωνία. Το άρθρο ανέφερε επίσης ότι ο Larry Page, CEO της Google, έχει μικρό ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας με συνδρομή.

Το άρθρο δίνει μια πειστική εικόνα, αλλά η Kara Swisher του Re/code εγείρει αμφιβολίες σχετικά με τις υποθέσεις. Μίλησε με δικές της ανώνυμες πηγές της στο Spotify και το Google και ανέφερε ότι δεν υπήρξε καμία συζήτηση για συμφωνία. "Δεν υπήρξε ποτέ τιμή, ποτέ διαπραγμάτευση, ποτέ τίποτα," είπε ένας insider. Πηγές της αμφισβήτησαν επίσης τη δήλωση σχετικά με τον Page να αδιαφοροεί για επιχειρηματικά μοντέλα με συνδρομές.

Πού μας οδηγεί αυτό;

Ανεξαρτήτως αν η Google έκανε προσφορά για το Spotify ή όχι, πολλοί φαίνεται να θέλουν να δουν την υπηρεσία streaming κάτω από την προστατευτική πτέρυγα ενός μεγάλου αγοραστή. Αυτό θα ταίριαζε σίγουρα στην πρόσφατη τάση ενοποίησης και στενότερων δεσμών μεταξύ μουσικής και τεχνολογίας. Αλλά το ερώτημα για το Spotify είναι αν μια τέτοια κίνηση θα ήταν καλή για την επιχείρησή του.

Θα μπορούσε ένας αγοραστής να ανοίξει καλύτερες προσφορές για την αδειοδότηση ή τη βελτίωση των σχέσεων με τους καλλιτέχνες; Θα έχει την τεχνογνωσία για να αναπτύξει την ήδη εξαιρετική εμπειρία χρήστη; Θα κάνει την υπηρεσία κερδοφόρα;

Το Spotify έχει ήδη ισχυρές επιχειρηματικές σχέσεις - μεταξύ άλλων με την Sprint και τη Viacom - έτσι δεν αναζητά ισχυρούς εταίρους. Είναι πιθανό η υπηρεσία να μπορεί να επιτύχει οικονομική επιτυχία με τους δικούς της όρους.

Πηγή: RAIN News

ετικέτες: 
γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news