Σάλος στο ραδιόφωνο της Αμερικής από «κλεψιά» στις ακροαματικότητες

Μορφή χιονοστιβάδας έχει πάρει στην Αμερική ένα περιστατικό εσκεμμένης παραποίησης των μετρήσεων ακροαματικότητας, κλονίζοντας την εμπιστοσύνη της αγοράς στα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, η εταιρία μετρήσεων Nielsen καθυστέρησε τις ακροαματικότητες των ραδιοφωνικών σταθμών του Λος Άντζελες, επειδή ανακάλυψε ότι ένας υπάλληλος ραδιοφωνικού σταθμού του ομίλου Univision «έκλεβε» το σύστημα μετρήσεων

Η εταιρία Nielsen απαγορεύει υπαλλήλους φορέων ΜΜΕ να συμμετέχουν στο σύστημα μέτρησης. Ωστόσο η εταιρία δήλωσε την προηγούμενη Δευτέρα ότι ένας υπάλληλος του ραδιοσταθμού KSCA είχε παρουσιάσει τον εαυτό τους ψευδώς, προκειμένου νασυμμετάσχει στο δείγμα ακροαματικότητας της Nielse, και ανέφερε ότι άκουγε πολύ τον ραδιοσταθμό KSCA. Η Nielsen δήλωσε ότι ξαναϋπολογίζει την κατάταξη με τις ακροαματικότητες ώστε οι προτιμήσεις του υπαλλήλου του KSCA να μην συνυπολογίζονται.

Ο πρόεδρος του ραδιοφωνικού ομίλου Univision δήλωσε ότι ο υπάλληλος, του οποίου το όνομα δεν έγινε γνωστό, απολύθηκε.

Ωστόσο, παρότι η Nielsen λέει ότι αφαίρεσε το νοικοκυριό που είχε σχέση με κάποιο ΜΜE από την ραδιοφωνική κατάταξη του Λος Άντζελες, η κατάσταση μπορεί να είναι πιο καταστροφική από ότι είχε αρχικά υπολογιστεί, σύμφωνα με το περιοδικό Radio Ink. Το νοικοκυριό στην έρευνα ήταν μέρος της ομάδας που έφερε τους Ατομικούς Φορητούς Μετρητές (PPM) για "παρατεταμένο χρονικό διάστημα", σύμφωνα με τη Nielsen. Η έρευνα είναι σε εξέλιξη και θα αναγκάσει τη Nielsen να εξετάσει δεδομένα ολόκληρου του περασμένου χρόνου.

Αυτό ήταν ένα από τα δύο νοικοκυριά που απομακρύνθηκαν από την ακροαματικότητα του Λος Άντζελες. Ένα άλλο από αυτά τα νοικοκυριά προκάλεσε την πολύ μεγάλη καθυστέρηση δημοσίευσης των ακροαματικοτήτων. Αυτό νοικοκυριό δεν είχε σχέση με ΜΜΕ, απλώς αφαιρέθηκε, λέει η Nielsen, επειδή «δεν πληρούσε τα πρότυπα ποιότητας μας.» Τόσο το νοικοκυριό που δεν σχετίζονταν με ΜΜΕ, όσο και το νοικοκυριό του εργαζόμενου στη Univision, ήταν μέρος του δείγματος για εκτεταμένη χρονική περίοδο, οπότε η ζημία θα μπορούσε να επεκταθεί σε περισσότερες από μια μόνο δημοσιεύσεις. Η Nielsen λέει ότι θα προβεί σε ανάλυση των επιπτώσεων που εκτείνονται στο παρελθόν, σε όλο το προηγούμενο έτος, και θα διαθέσει στην αγορά την ανάλυση αυτή.

Η επίσημη ανακοίνωση της Nielsen λέει, «Η συμπεριφορά ενός νοικοκυριού σχετιζόμενου με ΜΜΕ να μην προβαίνει σε γνωστοποίηση της ιδιότητάς του είναι μια σοβαρή παραβίαση των κανόνων ακεραιότητας των δεδομένων.» Η εταιρεία σχεδιάζει πολλές αλλαγές, ως αποτέλεσμα του περιστατικού στο Λος Άντζελες, αν και η Nielsen δεν διευκρίνισε ποιες θα είναι αυτές οι αλλαγές. «Θα προβούμε σε μια σειρά από ενέργειες για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου επανεμφάνισης τέτοιων φαινομένων, προκειμένου να διασφαλίσουμε στους χρήστες των μετρήσεων ακροαματικότητας του Λος Άντζελες ότι τα δεδομένα είναι επαρκώς και εμφανώς στοιχειοθετημένα. Επιπρόσθετα, η Nielsen θα εφαρμόσει μια άμεση και επιθετική αντιμετώπιση πολιτικών και διαδικασιών για την προστασία της ακεραιότητας των πάνελ μας. Θα είμαστε διαφανείς προς τη βιομηχανία και θα δημοσιοποιήσουμε τα σχέδιά μας το συντομότερο δυνατό.»

Πηγή: Los Angeles Daily News, Radio Ink

ετικέτες: 
γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news