Θεσσαλονίκη: Ο 89 Rainbow σταματάει οριστικά να ροκάρει

Σύμφωνα με ανακοίνωση που ανέβασε στη σελίδα του στο Facebook ο παραγωγός του 89 Rainbow Νίκος Τερζόγλου αλλάζει το ιδιοκτησιακό  καθεστώς της συχνότητας και κατά συνέπεια αποχωρεί η ραδιοφωνική ομάδα που το στελέχωνε, καθώς πιθανότατα θα εκπέμψει νέο πρόγραμμα. O 89 Rainbow είχε πιστό ακροατήριο και διέθετε υψηλές για το είδος ακροαματικότητες. Ελπίζουμε να μην αντικασταθεί από ένα ακόμη ραδιόφωνο περιορισμένου playlist, αν και φαίνεται εξαιρετικά πιθανό. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν τη συχνότητα να περνάει σε ιδιοκτήτη άλλου ραδιοφωνικού σταθμού με ποπ μουσική, ωστόσο δεν γνωρίζουμε τα ακριβή σχέδιά του. 

Ιδού η ανακοίνωση: «Ένα αντίο και ένα ευχαριστώ δεν είναι ποτέ αρκετό… Από την Ευρώπη, στην Αυστραλία και από κει στην Νότια Αφρική, συνέχεια για την Νέα Ορλεάνη και την Βοστόνη και πίσω πάλι στο Μάντσεστερ και το Λονδίνο, μια γρήγορη βόλτα στο Παρίσι και πάμε πιο βόρεια στην Στοκχόλμη, κάθοδος στον Νότο και το Σεράγεβο και να σου η Ελλάδα με το γαλάζιο φόντο… ένα μουσικό ταξίδι που κράτησε κοντά στα 4 χρόνια με κιθάρες, ντραμς και στίχους γεμάτους ζωή, άποψη, θυμό, επανάσταση. Οι συνεργάτες-παραγωγοί σ αυτό το ραδιόφωνο πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους, που όμως πάντοτε συνυπήρξαν αρμονικά σαν μια παρέα με ένα όραμα και πολύ κέφι για ραδιόφωνο… κάπου εδώ αυτή η υπέροχη διαδρομή για μένα και τους συνεργάτες μου, τους οποίους ευχαριστώ όλους συνολικά, έφτασε στο τέλος της. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς στον 89FM RAINBOW άλλαξε, να ευχαριστήσω τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που μας φιλοξένησε στην συχνότητα και να ευχηθώ κάθε επιτυχία στον νέο. Πάνω από όλα όμως χρωστάω πολλά και θέλω να ευχαριστήσω, όλους εσάς, τους ακροατές του 89 Rainbow που ήσασταν οι καλύτεροι συνοδοιπόροι και οι πιο δημιουργικοί κριτές αυτής της προσπάθειας.»

O Rainbow είναι ο δεύτερος σταθμός με πρόγραμμα και παραγωγούς που βγαίνει εκτός αέρα μέσα σε διάστημα ενός μήνα, μετά τον Next. Αφήνει πίσω του στο ευρύτερο πεδίο της ροκ τον Imagine, τον 1055 Rock και το Rockradio. Το καλό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι όταν οι παραγωγοί συνιστούν «ομάδες» οι οποίες κινούνται σύσσωμες από μια συχνότητα σε μια άλλη, όπως έχουμε δει να συμβαίνει στο παρελθόν. Ελπίζουμε λοιπόν (όπως και οι δεκάδες φαν του σταθμού που έγραψαν στο Facebook) ότι και αυτή η ομάδα θα βρει σύντομα νέα ραδιοφωνική στέγη.

γεωγραφική τοποθεσία: 

Σχόλια

Να θεωρείται  ο "σταθμός με πρόγραμμα και παραγωγούς" σαν αξιοπερίεργο και η mp3-έρα το φυσιολογικό... Και όχι, το ότι "συμβαίνει και αλλού" δεν το κάνει λιγότερο τραγικό.

Ντάξει, οι ιδιοκτήτες πετσοκόβουν όπως ξέρουν και μπορούν. Από τη μία φταίει το ΕΣΡ που τους αφήνει να χρησιμοποιούν μια συχνότητα με 2 χειριστές υπολογιστή όλους κι όλους, τη στιγμή που υπάρχουν ραδιοφωνικές ομάδες επιλεγμένων παραγωγών που παραμένουν άστεγες επί μήνες. Να επιστραφεί η συχνότητα κύριος, δικιά σου είναι; και να την πάρει αυτός που θα καταθέσει τον καλύτερο φάκελο.

Αλλά εντάξει. Και πες είμαστε φιλελέ και δεν θέλουμε τον παρεμβατισμό του προβληματικού και αρτηριοσκληρωτικού ΕΣΡ. Τον ανταγωνισμό από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες δεν τον βλέπουν να έρχεται ολοταχώς; Σε λίγο που το Spotify θα είναι τσάμπα σε όλα τα κινητά (όπως έγινε και στην Αγγλία και θα γίνει και στη Γερμανία), γιατί να επιλέξει ο άλλος τα FM με 200 τραγούδια όλο κι όλο στο πλέιλιστ; Θα το φάτε το κεφάλι σας ρε, αλλά τότε θα είναι αργά. 

 

..μην λέμε ότι θέλουμε.. να ξέρουμε πως ξεκίνησε και εξελίχθηκε το πράγμα..

μιά συχνότητα που κληροδότησαν οι Καραβασίληδες (τεχνικοί και ευνοημένοι του Κου-Κου-Κούβελα) στον αδιάφορο γιό, που το μόνο που ήθελε ήταν να μπαίνει ο παράς στο παντελόνι.. Με την μέθοδο της κατάληψης κατάφεραν να έχουν το ραδιόφωνο στους 98, άλλο ένα στους 89 και μια τηλεόραση (TV Makedonia) με άδεια πανελλαδικής εμβέλειας..

Η συχνοτητα των 89, αφού άλλαξε χιλιους ενοικιαστές, το 2006 έγινε Rainbow. Πως; 

δύο όψιμοι "νεαροι" ραδιοφωνικοί παραγωγοί, που εκαναν εκπομπή σε ένα ανήλικο ραδιόφωνο για 13χρονα και ήθελαν να αναδείξουν την ρόκ πλευρα τους, το νοίκιασαν και έβαλαν εναν υπολογιστή να παίζει.

ένα χρόνο μετά, επειδή "χωρίς μικρόφωνα δεν έρχεται διαφήμιση", έβαλαν και παραγωγούς. Έτσι ο Rainbow έγινε το "στανταράκι" του 4-5%.

Τα χρόνια περνούν και οι ενοικιαστές εναλλάσονται, μετά τον Ανδρώνη του Metropolis, Republic, κλπ έρχεται η εφημεριδα Αγγελιοφόρος. 

Τα έντυπα media πεθαίνουν όμως και ο Αγγελιοφόρος παρατάει τον Rainbow. Ήδη από το 2009 οι παραγωγοί πληρωνόταν με "διαφήμιση".

Αναλαμβάνει ο Τερζόγλου τον ξενοίκιαστο Rainbow και σε 2-3 χρόνια καταφέρνει να τον βάλει στο παιχνίδι ξανά, και το καλοκαίρι να φτάσει το 7,2% ακροαματικότητα, μπροστά απο πολλά ρααδιόφωνα, ακόμα και απο τον Imagine του Κανάκη.

Σαν διευθυντής προγράμματος αποφασίζει να απολύσει σχεδόν τους πάντες, εκτός από 2-3 που έμειναν να δουλεύουν τζάμπα, άλλαξε τη μουσική και 5 μήνες μετά κατάφερε να τον ξαναφέρει στο 4-5%.

Ο αδιάφορος ιδιοκτήτης, απλά τον ξανανοίκιασε...  

Μην κλαίμε όμως.. ο Rainbow ήταν και έμεινε (από εντολές των διευθυνόντων) ένα απρόσωπο ραδιόφωνο που απλά έπαιζε ρόκ και φλωρόκ μουσική. Χωρίς λογο και φωνή.. τώρα παίζει και daft punk.. 

στο νεκροταφείο λοιπον, αλλά δεν φταίνε οι καιροί.. ούτε η κρίση. Φταίει η αδιαφορία του ιδιοκτήτη και η έπαρση των εκάστοτε διευθυντών που νόμισαν πως ελέγχοντας μερικούς άμισθους εργαζόμενους επασαν τον παπά από τα @@.

 

Δεν υπαρχουν αμισθοι εργαζομενοι απο την στιγμη που δεν συζητουν για μισθο. Απλα προσπαθουν να κανουν κανενα εξτρα στα μπαρακια και χρησιμοποιουν και το οτι "εχω και εκπομπη στο ραδιοφωνο " οπως και το "εχω και κότερο να σε παω μια βολτα"...

Το ότι υπάρχουν θύματα που δέχονται να δουλεύουν απλήρωτοι επειδή πιστεύουν ότι θα γίνουν οι αυριανοί κυρίαρχοι του ραδιοφωνικού στερεώματος, δεν δικαιολογεί κανέναν διευθυντή προγράμματος. Πόσο μάλλον σε πόλεις με τόσο μεγάλη πληθυσμιακή εμβέλεια, κοροϊδεύουν τον κόσμο και ξεφτυλίζουν το μέσο

Σωστοτατος ο R@diobuzzer. Και είναι κάτι που δυστυχώς επικρατει παντου στους μικρούς σταθμούς στην Ελλαδα..  Με  ΒΝΛ και μη.. δεν έχει σημασία. Οσο το μέσο του ραδιοφώνου και ο ρόλος του μουσικού παραγωγού θεωρούνται γκλαμουρατη κατασταση, τόσο θα βρίσκονται ατομα που όχι μονο θα απαιτούν να πληρώνονται (έστω και συμβολικά), αλλα θα παρακαλάνε να τους επιτρέψουν να κάνουν μουσικές εκπομπές.. Και φυσικά οι ιδιοκτήτες/διευθυντές το εκμεταλλεύονται αυτο στο επακρο! Κανουν και τους δύσκολους κιολας..  Με αποτέλεσμα στο ραδιόφωνο στην Ελλαδα του 2014, τα λιγοστά επωνυμα ονόματα (μοντελα, ηθοποιοί, παρουσιάστιες της ..TV) με τις άκρες και τις δημόσιες σχέσεις να θησαυρίζουν ενώ τα υπόλοιπα 'παραγωγάκια' (οσο ταλέντο και ορεξη κι αν έχουν) να απασχολούνται αμισθί, για τη λατζα.  Και να λενε κι από πάνω και ευχαριστώ!!

 Είναι έτσι ορέ ή μήπως υπερβάλω;;;..

Εγγραφή στο all greek radio news