Το Facebook λανσάρει ραδιόφωνο και ανταγωνίζεται τους ραδιοσταθμούς

Όπως όλοι όσοι δίνουν προσοχή στις εξελίξεις γνωρίζουν, έχει κυκλοφορήσει η πρώτη Δήλωση Αρχικής Δημόσιας Εγγραφής του Facebook στο Χρηματιστήριο και είναι ένα συναρπαστικό ανάγνωσμα. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε μια εκτενή ανάλυση μιας δουλειάς αξίας 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων εδώ, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook βλέπει τον εαυτό του με σαφήνεια ως παίκτη στην αγορά του ραδιοφώνου και ανταγωνιστή με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Ακολουθούν τα σχετικά αποσπάσματα:

Στη σελίδα τρία της Δημόσιας Εγγραφής, το Facebook αναφέρει τη ραδιοφωνική διεπαφή με το Pandora ως βασικό τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή δημιουργεί δυνατότητες για τους προγραμματιστές:

Εξατομικευμένες και κοινωνικές εμπειρίες. Θα επιτρέψουμε στους προγραμματιστές πλατφόρμας τη δημιουργία καλύτερων προϊόντων που είναι εξατομικευμένα και κοινωνικά και που προσφέρουν νέους τρόπους με του οποίους οι χρήστες μας μπορούν να συνεργαστούν με φίλους και να μοιραστούν εμπειρίες σε όλο το διαδίκτυο αλλά και σε κινητές συσκευές. Για παράδειγμα, ένας χρήστης του Facebook μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Πανδώρας, όπου μπορεί να συντονιστεί άμεσα σε έναν εξατομικευμένο ραδιοφωνικό σταθμό που είναι προσαρμοσμένος με βάση τα συγκροτήματα στα οποία ο χρήστης έχει δηλώσει την προτίμησή του εντός του Facebook .

Στη σελίδα 78 το Facebook προβλέπει ότι οι εταιρείες που διαφημίζονται παραδοσιακά στο ραδιόφωνο θα στραφούν προς την εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης:

Τηλεόραση, έντυπα, ραδιόφωνο συγκέντρωσαν 363 δισεκατομμύρια δολάρια, ή το 62% της συνολικής διαφημιστικής αγοράς το 2010, σύμφωνα με πηγή στη βιομηχανία. Ιστορικά, οι διαφημιστές που ενδιαφέρονται να προκαλέσουν ευαισθητοποίηση και ζήτηση για τις μάρκες τους έχουν σε μεγάλο βαθμό στηριχθεί σε αυτά τα μη δικτυακά μέσα για να προσεγγίσουν το κοινό τους σε ευρεία κλίμακα. Πιστεύουμε ότι αυτοί οι διαφημιστές θα αφιερώσουν όλο και περισσότερο μέρος των διαφημιστικών κονδυλίων στο Facebook, επειδή το ευρύ κοινό που προσπαθούν να φθάσουν δραστηριοποιείται στο Facebook σε καθημερινή βάση, επειδή μπορούν να φτάσουν το επιθυμητή κοινό με ακρίβεια, και επειδή μπορεί να πυροδοτήσουν μάρκετινγκ τύπου «από στόμα σε στόμα» μέσω του Facebook. Τον Δεκέμβριο του 2011, ένας διαφημιζόμενος μπορούσε να απευθυνθεί σε κοινό πάνω από 65 εκατομμυρίων χρηστών στις ΗΠΑ σε μια τυπική ημέρα στο Facebook. Συγκριτικά, το φινάλε της σεζόν 2011 του American Idol εκτιμάται ότι είχε 29 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Είναι προφανές ότι το Facebook βλέπει τον εαυτό του ως πάροχο κάθε είδους μέσων, και πιστεύει ότι μπορεί να ελκύει κάθε είδους διαφημιστές. Το ραδιόφωνο είναι μέρος της εξίσωσης. Με 845 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς;

Πηγή: Radio survivor



γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news