Απαγόρευσαν στους Ιρλανδούς οδηγούς λεωφορείων να ακούν ραδιόφωνο. Απειλούν με απεργία

Οι οδηγοί των λεωφορείων του Δουβλίνου έχουν απειλήσει να κατέλθουν σε ψηφοφορία για απεργιακές κινητοποιήσεις εάν η διοίκηση συνεχίσει τις πειθαρχικές διώξεις στους εργαζόμενους που αντιτίθενται στην απαγόρευση ακρόασης ραδιοφώνου κατά την οδήγηση. Η εταιρεία απαγόρευσε πρόσφατα στους οδηγούς της να συντονίζονται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ενώ οδηγούν, στο πλαίσιο μιας νέας πολιτικής «μηδενικής ανοχής».

Η Εθνική Ένωση των λεωφορείων και Εργαζομένων Σιδηροδρόμου (NBRU) έχει ήδη επικοινωνήσει εγγράφως με τα μέλη της για να τα ενημερώσει να μην χρησιμοποιούν τη σήραγγα του Port από την Τρίτη για λόγους υγείας και ασφάλειας. Η Ένωση υποστήριξε ότι η απαγόρευση ακρόασης ραδιοφώνου σήμαινε ότι, σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, τα μέλη της δεν θα είναι σε θέση να συντονιστούν σε ραδιοφωνικούς σταθμούς FM για να ακούσουν τις οδηγίες ασφαλείας "σύμφωνα με τον οδηγό ασφάλειας και χρήσης" για τη σήραγγα.

Ωστόσο, η κατάσταση είναι στα πρόθυρα της κλιμάκωσης αφού τα στελέχη των συνδικάτων προειδοποίησαν ότι θα ξεκινήσει απεργία αν η Dublin Bus συνεχίσει να τιμωρεί τους οδηγούς οι οποίοι αψήφησαν τη ραδιοφωνική απαγόρευση. "Ένας αριθμός των μελών μας έχουν ήδη ενημερωθεί ότι έχουν "μπει στη λίστα" ή έχουν καταγραφεί ως έναρξη της πειθαρχικής διαδικασίας, ως αποτέλεσμα των ενεργειών τους ενάντια σε αυτόν τον κανονισμό που δεν έχει κανένα νόημα», δήλωσε ο γενικός γραμματέας της NBRU Dermot O'Leary.

Ο νέος κανονισμός απαγορεύει στους οδηγούς τη χρήση οποιωνδήποτε ηλεκτρονικών συσκευών, συμπεριλαμβανομένων ραδιοφώνων και κινητών τηλεφώνων, ενώ οδηγούν.

Υπάρχει η εκτίμηση ότι έως και 90% των οδηγών χρησιμοποιούν ραδιόφωνα, αλλά πηγές αναφέρουν ακόμα μεγαλύτερους αριθμούς για όσους πήγαν στη δουλειά νωρίτερα αυτή την εβδομάδα «ως μια πράξη ανυπακοής». Οι οδηγοί έχουν ήδη αρνηθεί να συνδεθούν με τον κεντρικό έλεγχο μετά την απαγόρευση που ξεκίνησε τη Δευτέρα.

Η άρνησή τους να συνδεθούν με την αίθουσα ελέγχου θα μπορούσε να αποδυναμώσει τον έλεγχο της διοίκησης της υπηρεσίας.
Για παράδειγμα, οι οδηγοί δεν θα μπορούν να καθοδηγούνται να λαμβάνουν εναλλακτικές διαδρομές, αν υπάρχει κάποιο ατύχημα κατά μήκος της προκαθορισμένης διαδρομής. Το κέντρο ελέγχου δεν θα μπορεί να γνωρίζει εάν οι οδηγοί καθυστέρησαν μετά τα διαλείμματά τους. Επιπλέον, δεν θα μπορεί να δώσει εντολή στους οδηγούς να οδηγήσουν κατευθείαν σε ένα τερματικό χωρίς επιβίβαση επιβατών για να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο σε μια καθυστέρηση.

Εγγραφή στο all greek radio news